• FOTO: Ned Alley, Scanpix

PFU vil ikke se på kildebetaling

Pressens faglige utvalg (PFU) vil ikke ta stilling til om Se og Hør brøt god presseskikk da bladet angivelig betalte Tora Uppstrøm Berg 12.500 kroner for å fortelle historien om affæren med prinsesse Madeleines daværende forlovede.