• FOTO: Scanpix

Se og Hør felt i Tora-saken

Ukebladet Se og Hør har opptrådt manipulerende og brøt god presseskikk med sitt oppslag om Tora Uppstrøm Berg og Jonas Bergstrøm i april 2010, konkluderer Pressens faglige utvalg (PFU).