Sprek 2014: Program uke 43

20. - 26. oktober

Dag 1: Oppvarming 10 min jogg + 3 x 60 m stigningsløp. Intervalltrening: 8 x 3 min løp, pauser = 1,5 min per gang. Avslutning 10 min gange/jogg + styrke.

Dag 2: Løp i 40-45 min.

Dag 3: Oppvarming 10 min jogg + 3 x 60 m stigningsløp. Intervalltrening: 5 min løp, pause 2 min gange + 7 x 1 min løp m/pause 30 sek per gang, + 5 min løp + gange i 2 min + 7 x 1 min løp med pause 30 sek

per gang. Avslutning 10 min gange/jogg + styrke.

Lørdag eller søndag: Løp rolig ca 15 km.

Sprek 2014: Program uke 44

27. oktober til løpsdagen 1. november

Dag 1 (mandag): Retest rundt Mosvannet: 3 km (med 10 min oppvarming i forkant).

Dag 2: Løp rolig i 40 min.

Dag 3 (torsdag): Oppvarming 10 min gange + 3 x 60 m stigningsløp. Intervalltrening: 15 x 1 min løp. Pause 30 sek per gang. Avslutning 10 min gange/jogg + styrke.

Lørdag: Tresjøersløpet: 21,1 km.

Sprek 2014

Blogg: Sprek mat

LøpeskolenLøpeskolen
Med riktig teknikk kan løpeturene bli morsommere.
YogaskolenYogaskolen
Vil du prøve yoga for stive skuldre og ledd? Aftenbladet hjelper deg på veien.

Delt på Facebook