Sprek 2014: Program uke 38

15. til 21. september

Dag 1: Oppvarming 10 min jogg + 3 x 60 m stigningsløp. Intervalltrening: 7, 6, 4, 3, 2, 1 min løp, pauser = 2, 2, 2, 1 og 1 min gange. Avslutning 10 min gange/jogg + styrke.

Dag 2: Løp i 60 min.

Dag 3: Oppvarming 10 min jogg + 3 x 60 m stigningsløp. Intervalltrening: 12 x 2 min løp. Pause 1 min gange. Avslutning 10 min gange/jogg + styrke.

Lørdag eller søndag: Løp rolig 15 km. De som er i stand til å løpe lengre, kan gjerne løpe 16-18 km.

Sprek 2014: Program uke 39

22.-28. september

Dag 1: Oppvarming 10 min jogg + 3 x 60 m stigningsløp. Intervalltrening: 4 serier med 3, 2, 1 min løp, pauser = 1 min, seriepauser = 2 min gange. Avslutning 10 min gange/jogg + styrke.

Dag 2: Løp i 60 min.

Dag 3: Oppvarming 10 min jogg + 3 x 60 m stigningsløp. Intervalltrening: 7 x 1 min løp, pause 30 sek gange, + gange i 2 min+ 7 min løp, pause 2 min gange + 7 x 1 min løp, pause 30 sek gange. Avslutning 10 min jogg + styrke.

Lørdag eller søndag: Løp rolig ca. 15 km. De som er i stand til å løpe lengre, kan gjerne løpe 15-17 km.

Sprek 2014

Blogg: Sprek mat

LøpeskolenLøpeskolen
Med riktig teknikk kan løpeturene bli morsommere.
YogaskolenYogaskolen
Vil du prøve yoga for stive skuldre og ledd? Aftenbladet hjelper deg på veien.

Delt på Facebook