Sprek 2014: Program uke 36 og 37

1. - 7. september

Dag 1: Oppvarming 10 min jogg + 3 x 60 m stigningsløp. Intervalltrening; 4 serier med 3,2,1 min løp, pauser = 1min, seriepauser = 2 min gang. Avslutning 10 min gange/jogg + styrke.

Dag 2: Løp i 50 min.

Dag 3: Oppvarming 10 min gang. Intervalltrening; 7 min løp, pause 2 min gang + 7 x 1 min løp pause 30 sek gang, + gang i 2 min + 7 min løp. Avslutning 10 min gange/jogg + styrke.

Lørdag eller søndag: Løp rolig ca. 13 km. De som er i stand til å løpe lengre, kan gjerne løpe 13-16 km.

8. - 14. september:

Dag 1: Oppvarming 10 min jogg + 3 x 60 m stigningsløp. Intervalltrening: 5 x 4 min løp, pauser = 2 min gang. Avslutning 10 min gange/jogg + styrke.

Dag 2: Løp i 50 min.

Dag 3: Oppvarming 10 min jogg + 3 x 60 m stigningsløp. Intervalltrening: 25 x 1 min løp. Pause 30 sek. gang. Avslutning 10 min gange/jogg + styrke.

Lørdag eller søndag: Løp rolig ca. 14 km. De som er i stand til å løpe lengre, kan gjerne løpe 15-17 km.

Sprek 2014

Blogg: Sprek mat

LøpeskolenLøpeskolen
Med riktig teknikk kan løpeturene bli morsommere.
YogaskolenYogaskolen
Vil du prøve yoga for stive skuldre og ledd? Aftenbladet hjelper deg på veien.

Delt på Facebook