Se og Hør brøt god presseskikk i kongereportasjer

Se og Hør brøt god presseskikk på en rekke punkter i fem reportasjer om kongefamilien, mener Pressens Faglige Utvalg (PFU).

Publisert: Publisert:

Les hele saken med abonnement