Amfi Madla kan bli «Årets kjøpesenter»

Amfi Madla er en av tre finalister når tittelen «Årets Kjøpesenter» skal deles ut i norsk kjøpesenterbransje.

Tittelen «Årets Kjøpesenter» skal deles ut i norsk kjøpesenterbransje. Kanskje til Amfi Madla, som er en av tre finalister.
  • Christine Andersen Johnsen
    Christine Andersen Johnsen
    Journalist
Publisert: Publisert:
iconDenne artikkelen er over to år gammel

Prisen deles ut av Nordic Council of Shopping Centers i Trondheim
17. oktober, og over 400 kjøpesentre kjemper hvert år om hedersbetegnelsen.

Amfi Madla er en av tre finalister, og kjemper mot Aker Brygge i Oslo, og Sandvika Storsenter fra Bærum.

– Vi er selvfølgelig kjempestolte over å være i finalen mot to av landets flotteste kjøpesentre, forteller senterleder Anette Øfsti Worum på Amfi Madla i en pressemelding.

Senterleder Anette Øfsti Worum på Amfi Madla forteller at de er stolte over å

Worum forteller at hun tror det er flere grunner til at Amfi Madla har skilt seg ut i konkurransen.

– Først og fremst så kan vi vise til en omsetningsøkning på hele 10,4 % i tillegg til at antall besøkende har økt med 4,3 %. Sist, men ikke minst, har vi vunnet frem med «Madlalove» som er vår ledestjerne i alt vi gjør. Det handler enkelt og greit om å bry seg, på ekte. Det handler om måten man møter kunder og kolleger på, hver dag. Vi skal være personlige, humørfylte og skape positive opplevelser som får folk til å smile, slik at de får lyst til å komme tilbake til oss, sier Worum.

Publisert:
  1. Amfi Madla
  2. Shopping

Mest lest akkurat nå

  1. Kilder til Aftenbladet: – Ingen nedstengning av samfunnet

  2. FHI i ny omikron­rapport: Alvorlig situasjon – nød­vendig med sterkere til­tak

  3. Fikk hjerte­betennelse etter korona­vaksine: – Må kunne dis­kutere om unge menn bør vak­sinere seg

  4. Viking henter stortalent fra Bryne: – Har kommet en del reaksjoner

  5. Rosenberg strammer inn etter 54 smitte­tilfeller på én måned

  6. Alle erstat­nings­krav av­slått: – Fryktelig til­feldig og lite verdig