Amfi Madla kan bli «Årets kjøpesenter»

Amfi Madla er en av tre finalister når tittelen «Årets Kjøpesenter» skal deles ut i norsk kjøpesenterbransje.

Tittelen «Årets Kjøpesenter» skal deles ut i norsk kjøpesenterbransje. Kanskje til Amfi Madla, som er en av tre finalister.
Publisert: Publisert:
icon
Denne artikkelen er over tre år gammel

Prisen deles ut av Nordic Council of Shopping Centers i Trondheim
17. oktober, og over 400 kjøpesentre kjemper hvert år om hedersbetegnelsen.

Amfi Madla er en av tre finalister, og kjemper mot Aker Brygge i Oslo, og Sandvika Storsenter fra Bærum.

– Vi er selvfølgelig kjempestolte over å være i finalen mot to av landets flotteste kjøpesentre, forteller senterleder Anette Øfsti Worum på Amfi Madla i en pressemelding.

Senterleder Anette Øfsti Worum på Amfi Madla forteller at de er stolte over å

Worum forteller at hun tror det er flere grunner til at Amfi Madla har skilt seg ut i konkurransen.

– Først og fremst så kan vi vise til en omsetningsøkning på hele 10,4 % i tillegg til at antall besøkende har økt med 4,3 %. Sist, men ikke minst, har vi vunnet frem med «Madlalove» som er vår ledestjerne i alt vi gjør. Det handler enkelt og greit om å bry seg, på ekte. Det handler om måten man møter kunder og kolleger på, hver dag. Vi skal være personlige, humørfylte og skape positive opplevelser som får folk til å smile, slik at de får lyst til å komme tilbake til oss, sier Worum.

Publisert: