Har du blitt lurt av denne?

Konkurransen lokker med at du kan vinne en reise med Norwegian til 10.000 kroner.

Publisert: Publisert:
icon
Denne artikkelen er over seks år gammel

Det er lett å la seg lure av konkurransen som nå dumper ned i mailboksen til folk over hele landet.

«Vinn en reise med Norwegian til en verdi av 2000 euro. Velg fra over 100 destinasjoner. Eksklusivt tilbud som snart er over, så skynd deg! Delta her.»

Norwegian-logoen i reklamen er identisk med Norwegian sin. Noe som gjør det lett for mange å tro at det er Norwegian som står bak konkurransen. Men det er det altså ikke.

– Dette er ikke en Norwegian-kampanje. Det ser man også når man går inn på siden, der det helt klart og tydelig står at dette ikke er et samarbeid med Norwegian, sier presseansvarlig i Norwegian Charlotte Holmbergh Jacobsson.

– Forsøk på å lure reisende på denne måten er noe vi tar sterk avstand og kommer til å ta tak i, sier Holmbergh Jacobsson.

Publisert: